POGOJI POSLOVANJA
SPLOŠNE DOLOČBE
Splošni pogoji spletne trgovine Domišljijski kotiček (www.domisljija.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Domišljijski kotiček (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja Spletna Prodaja, Gregor Mohorko s.p., Dolenjska cesta 56, 1000 Ljubljana, matična številka: 8876207000, davčna številka: 74830716, TRR: SI56 0208 1699 6670 895, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec, ponudnik ali upravljalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Domišljijski kotiček, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem (v nadaljevanju tudi potrošnik ali uporabnik).
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, z oddajo naročila pa potrdi svojo seznanjenost z njimi in se splošnimi pogoji poslovanja v celoti strinja.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki, se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.
ODGOVORNOST ZA DELOVANJE IN VSEBINO SPLETNE STRANI
Upravljalec bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).
Upravljalec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.
Spletna stran vsebuje t. i. piškotke (Cookies) zaradi uresničevanja namena nemotenega delovanja strani. Upravljalec ne zbira nobenih osebnih podatkov o obiskovalcih spletne strani.
Za namene statistike si ponudnik pridržuje zgolj pravico pridobivanja tistih podatkov obiskovalcev spletne strani, iz katerih ne izhajajo individualne lastnosti posameznika. Kakršnokoli spremembo upravljanja spletne strani bomo objavili na tem mestu.
Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli iz tehnoloških, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.
V zakonsko dovoljenem obsegu je izključena vsaka odgovornost upravljalca ali katerekoli druge pravne ali fizične osebe (v nadaljevanju druge osebe), ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta www.domisljija.si.
Ponudnik ali druge osebe v nobenem primeru niso odgovorne za izgubo ali okrnjeno dostopnost podatkov ali kakršnokoli drugo slučajno, posredno, posebno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmožnosti uporabe storitev, vključno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, tehnične napake ali napačnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.
Objavljene vsebine nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam opravičujemo.
Upravljalec lahko po svoji lastni presoji odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu www.domisljija.si zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev.
ODGOVORNOST UPORABNIKA
Uporabnik je dolžan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splošnimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun ter v imenu in za račun tistih poslovnih subjektov, za katere ima v skladu z veljavnimi predpisi pooblastilo ali drugo pravno podlago za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma zastopanje. Mladoletne osebe so pred nakupom izdelka dolžne pridobiti soglasje staršev oziroma skrbnikov, drugače nakupa ne smejo opraviti.
Uporabnik izrecno soglaša, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino povezano z elektronskim poslovanjem izključno na lastno odgovornost. Vsebina in funkcionalnost elektronskih storitev so uporabniku omogočene “take, kot so” in brez kakršnihkoli drugih jamstev.
Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogrožal informacijske varnosti elektronskih storitev (npr. lažno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, kršitve pravic intelektualne lastnine, nepooblaščeno zbiranje osebnih podatkov ali poslovnih skrivnosti, prenos zlonamerne programske opreme, nepooblaščeno spreminjanje vsebine, motenje komunikacij v katerikoli smeri ali nepotrebno obremenjevanje elektronskih storitev, poizkus lažnega predstavljanja in podobno) ali spodbujal tretjih oseb k takšnemu ravnanju.
Uporabnik soglaša, da se bodo katerikoli poslani in potrjeni podatki ali dokumenti, ki so poslani z uporabo elektronskih storitev šteli za popolne in točne.
Uporabnik se obvezuje, da bo posebej skrbno varoval svoje osebno geslo in ga ne bo dajal v uporabo ali na vpogled tretjim osebam ter v celoti odgovarja za vsako škodo, ki je bodisi posredno ali neposredno povzročena zato, ker so tretje nepooblaščene osebe uporabile njegov dostop do elektronskih storitev (predvsem pri opravi nakupa). Uporabnik se zavezuje tudi, da ob upoštevanju uporabniških navodil proizvajalcev strojne in programske opreme, navodil in opozoril ponudnika spletne strani Domišljijski kotiček, in drugimi strokovnimi pravili, opozorili, navodili in priporočili zagotavljal najvišjo možno raven varnostnih ukrepov in zmanjšanje tveganj nepooblaščenega dostopa ali ogrožanja podatkov ali delovanja elektronskih storitev in takoj obvestili upravljalce spletnega mesta www.domisljija.si o vseh morebitnih varnostnih incidentih v zvezi z uporabo elektronskih storitev.
Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.
VRSTE UPORABNIKOV
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Domišljijski kotiček prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član trgovine. Tako gost kot član spletne trgovine (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Domišljijski kotiček). Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
ARTIKLI
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na spletni strani www.domisljija.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Artikel z oznako "Novo« je na novo dodan artikel v ponudbi spletne trgovine. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
Artikel z oznako "Trenutno ni na zalogi" trenutno ni na voljo. To pomeni, da ni na zalogi v skladišču in ga je potrebno dobaviti pri dobavitelju.
Artikel z oznako "Zadnji izdelek v trgovini" je zadnji kos tega artikla na zalogi v skladišču.
Upravljalec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Zaradi različnih nastavitev zaslonov, se lahko barve na ekranu in v živo razlikujejo.
Velikosti izdelkov so okvirne in lahko variirajo za +/- 2cm.
Za nepravilno nameščene dekoracije (stenske nalepke) ne prevzemamo odgovornosti in ne upoštevamo reklamacij.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba z informacijami o naročilu je v elektronski obliki shranjena v administraciji spletne trgovine oziroma na strežniku ponudnika.
Ponudnik bo kupcu dostavil blago v dogovorjenem roku. Če je blago naročeno do 12. ure na delovni dan, bo odposlano še isti dan, v kolikor je blago na zalogi. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot deset (10) delovnih dni po prejemu naročila. Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja, na kar ponudnik nima vpliva. Ponudnik si tudi pridržuje pravico, da blaga ne pošlje oziroma odstopi od pogodbe brez navedbe razloga.
Strošek dostave znaša 1.50 EUR ali 5.00 EUR, če gre za plačilo po povzetju. Za nakup nad 50 EUR je dostava brezplačna. Ponudnik nudi pošiljanje s Pošto Slovenije d.o.o.
Ponudnik nudi tudi možnost osebnega prevzema na naslovu Poslovna cona A 19, 4208 Šenčur.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na TRR ponudnika po ponudbi/predračunu,
- s kreditno kartico MasterCard, Visa in American Express,
- s sistemom PayPal
- plačilo po povzetju.
Plačilo preko bančnega nakazila
Pri plačilu z bančnim nakazilom na TRR: SI56 0208 1699 6670 895 se po zaključku naročila kupcu po elektronski pošti pošlje potrditev naročila in navodila ter podatki za nakazilo. Običajno traja 1-3 delovne dni, da se nakazilo obdela. Če kupec plačila ne izvede v roku 3 (treh) dni, bo njegovo naročilo samodejno preklicano. Šteje se, da je naročilo potrjeno in pričnejo teči roki za izpolnitev v trenutku, ko je plačilo izvedeno.
Plačilo s PayPal
Plačilo preko Paypala je enostavno, hitro in varno. Kupec se prijavi v svoj račun ali si ustvari račun in ga poveže s svojo kreditno kartico. Vse pomembnejše informacije so tudi na uradni spletni strani PayPal. Pri plačilu preko PayPal nimamo dostopa do podatkov o vaši kartici, plačilo povežemo s pomočjo imena računa, s katerega ste plačali. Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
Plačilo s kreditno kartico
Pri plačilu z debetno ali kreditno kartico bo kupec preusmerjen na spletno stran ponudnika plačilnih storitev. Na spletni strani ponudnika plačilnih storitev bo potrošnik vnesel podatke s plačilne kartice. Podatki o plačilni kartici spletni trgovini Domišljijski kotiček nikoli niso na voljo. Pri vnosu podatkov plačilne kartice se zaupni podatki po javnem omrežju prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki.Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
Plačilo po povzetju
Celoten znesek naročila se plača, ko kupec prevzame pošiljko. Plačilo se opravi v gotovini, v roke kurirske službe, ali s plačilno kartico ob povzetju. Če se je potrošnik odločil za plačilo v gotovini, je dolžan pripraviti točen znesek denarja za plačilo. Ob dostavi in plačilu po povzetju se zaračuna še strošek provizije vplačnine po povzetju. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila s plačilno kartico ali s plačilom na bančni račun.
S plačilom po povzetju ni mogoče plačati pri osebnem prevzemu naročila.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Kupec je v primeru neprevzema pošiljke odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil.
IZDAJA RAČUNA
Spletna trgovina Domišljijski kotiček pošlje račun v papirni obliki po pošti z naročenim artiklom in v pdf obliki, ko je naročilo predano dostavni službi. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
CENE IZDELKOV
Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Cene ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni zavezanec za DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
POSTOPEK NAKUPA
Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico, na podlagi česar se kupcu izdela predračun, po potrditvi katerega se izdelek odpremi in zanj izda račun.
a) Nakupovalna košarica in oddaja naročila
Bodoči kupec opravi nakup z uporabo košarice za nakup,v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb »dodaj v nakupovalno košarico«, s čimer se vam izpiše potrditev »izdelek uspešno dodan v nakupovalno košarico«. V primeru, da nakupujete več izdelkov, kliknite »nadaljuj z nakupom« in postopek ponovite do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete na blagajno s klikom na gumb "zaključek nakupa".
Odpre se vam »nakupovalna košarica« kjer lahko spremenite število artiklov ali odstranite artikle. Na desni strani so prikazani zneski artiklov, znesek za dostavo in celotni znesek. Nadaljujete s klikom na gumb »zaključek nakupa«.
V naslednjem delu izpolnite svoje podatke, naslov in možnost dostave in vsakič potrdite s klikom na gumb »nadaljuj«. Pri zadnjem delu - plačilu izberite način plačila, preglejte podatke, ki ste jih vnesli in po potrebi popravite. Nakup zaključite, ko kliknete gumb »potrdi naročilo«.
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega predračuna, katerega prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko pregledamo vaše oddano naročilo.
b) Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo lahko v postopku zadnjega koraka »plačilo« preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije »uredi«.
c) Potrditev naročila
Naročilo na spletnem mestu www.domisljija.si je potrjeno, ko kupec prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo kupcu, da je sistem prejel naročilo.
Hkrati s potrdilom o prejemu je uporabnik napoten na hiperpovezavo, ki mu omogoča dostop do pogodbenih določil in informacij:
Pravici do odstopa od pogodbe ter o načinu in pogojih izvrševanja te pravice oziroma kdaj te pravice uporabnik nima
Morebitnih stroških dostave
Načinu plačila in roku dobave ali izpolnitve
Naslovu, kamor uporabnik naslavlja svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave
Podatke o servisni službi in garancijskih pogojih
Upravitelj spletnega mesta omenjene podatke daje na voljo na trajnem nosilcu podatkov, (t.j. v pdf. datoteki), ki jo uporabnik prenese v svoj računalnik in shrani na disk ali drug primeren medij.
d) Preklic naročila
Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:
- da po e-pošti v roku pol ure po oddaji naročila na naslov info@domisljija.si posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila;
- da izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne plača.
Pri vnaprejšnjem plačilu (kreditna kartica ali PayPal) po zaključenem postopku oddaje naročila izdelkov v naročilo ne moremo več dodajati.
e) Zavrnitev naročila
Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravljalec o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
f) Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme uraden predračun in ga v roku 3 dni tudi plača.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na strežniku spletnega mesta www.domisljija.si, uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.
V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.
Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku 60 dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
Spletna trgovina Domišljijski kotiček ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih spletna trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču.
g) Račun in spremna obvestila
Spletna trgovina Domišljijski kotiček pošlje račun v papirni obliki po pošti z naročenim artiklom in v pdf obliki na podani elektronski naslov, ko je naročilo kupcu vročeno.
Hkrati kupec prejme še obvestilo, ki je v pdf formatu na podani elektronski naslov o:
- - pravici do odstopa od pogodbe ter o načinih in pogojih izvrševanja te pravice oziroma obvestilo, kdaj kupec te pravice nima;
- - naslovu, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in pohvale;
- - Servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih.
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Domišljijski kotiček.
DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in tudi plačati odkupnino v kolikor je označil pri naročilu "plačilo po povzetju". V kolikor kupec naročenega blaga, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka na pošti 8 dni vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema zato odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil.
Višina stroškov enostranskega odstopa od pogodbe so odvisni od stroškov pošiljanja, pakiranja, administrativnih stroškov in bodo v vsakem posameznem primeru obračunani v skladu z dejanskimi stroški in dobro poslovno prakso. Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko kupcu, ki ni prevzel paketa, izstavi račun v višini dejanskih obračunanih stroškov, ki so nastali z enostransko prekinitvijo pogodbe s strani kupca, kupec pa se strinja, da bo v takih primerih račun za povzročene stroške plačal najkasneje v 7 dneh na račun podjetja.
Opozorilo:
V kolikor bo artikel vidno rabljen, umazan, poškodovan, originalna embalaža polepljena z nalepko dostavne službe ipd. si pridržujemo pravico do znižanja kupnine oz. zavrnitve odstopa od pogodbe. Če je embalaža odprta, mora biti izdelek v stanju kot nov, brez znakov uporabe.
DOSTAVA IN STROŠKI
Dostava se izvrši v dogovorjenem roku preko Pošte Slovenije d.o.o., vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor je ta učinkovitejša. Strošek dostave preko Pošte Slovenije znaša 1.50 € ali 5.00 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca.
Strošek dostave v primeru vračila krije kupec.
V ceno stroška dostave je vračunana tudi priprava (pakiranje, pakirni material...) naročenega blaga za potrebe varnega transporta do naročnika-kupca.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
POŠKODBE PRI TRANSPORTU
Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.
PRAVICA OD ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@domisljija.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom dostopen s klikom tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: Gregor Mohorko s.p., Dolenjska cesta 56, 1000 Ljubljana
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (na primer kartice s tiskom imen, slika naslikana po željah potrošnika);
- za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
-
- zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
- Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE ZA ARTIKLE IZ KOMPLETA
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
GARANCIJA
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira spletno trgovino Domišljijski kotiček, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
DARILCA OB NAKUPU
Ker radi izkažemo pozornost in zahvalo svojim kupcem ob vsakem spletnem nakupu priložimo eno majhno darilce. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine.
Daril oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ni možno vrniti, saj jih ne menjujemo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka. Na vsebino brezplačnih darilc ne moremo vplivati, zato opozarjamo, da obstaja možnost, da stranka prejme več povsem enakih ali podobnih darilc. Tudi v tem primeru darila ni možno vračati, menjati ali zahtevati povračila njene vrednosti.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina Domišljijski kotiček se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
KOMUNIKACIJA
Spletna trgovina Domišljijski kotiček bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo spletna trgovina izrecno spoštovala.
PRITOŽBE IN SPORI
Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na elektronski naslov info@domisljija.si. Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitni nastali spor uporabnik in ponudnikom ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Ljubljani. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Spletna trgovina Domišljijski kotiček se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo domišljijskih nakupov!
Pogoji veljajo od 24. maja 2021.